DoubleClick For Publishers

doubleclick for publishers

Ad serving to nowoczesna technologia, ułatwiająca zarządzanie reklamami wyświetlanymi na stronie internetowej. Przykładem adserwera, jest DoubleClick for Publishers – zaawansowana platforma, zarządzająca reklamami pochodzącymi z różnych źródeł.

DoubleClick for Publishers – podstawowe funkcje

Platforma DoubleClick posiada kilka charakterystycznych funkcji, ułatwiających korzystanie z platformy osobom zarządzającym reklamami wyświetlanymi na stronach www. Są to przede wszystkim:

1. Uploadowanie reklam – funkcja ta pozwala na szybkie przesyłanie reklam bezpośrednio od ich dostawcy, na obsługiwaną za pomocą platformy stronę internetową. Funkcja uploadowania dotyczy również tak zwanych rich media, czyli bardziej rozbudowanych form reklamy, w których internauta wchodzi z nimi w specyficzną interakcję.

2. Trafikowanie reklam – funkcja ta polega na wyświetlaniu reklam w takiej kolejności, by zachowane były wszelkie zasady biznesu i marketingu internetowego. Trafikowanie odbywa się w oparciu o zaawansowane algorytmy, bez których odpowiednie dobranie reklam nie byłoby możliwe.

3. Targetowanie reklam – DoubleClick for Publishers posiada zaawansowane funkcje targetowania reklam. Proces ten obejmuje zarówno targetowanie behawioralne, w którym reklamy są dobierane na podstawie informacji dotyczących preferencji użytkownika, jak i targetowanie kontekstowe – w którym główną rolę odgrywa kontekst strony, czyli jej tematyka.

4. Raportowanie – bardzo ważną funkcją platformy DoubleClick for Publishers jest sporządzanie stosownych raportów dotyczących efektów emisji poszczególnych reklam. Dzięki tym raportom, możliwe jest ręczne wprowadzanie zmian do kampanii reklamowej w ten sposób, by zoptymalizować ją pod kątem zysków.

Zaawansowane funkcje, jakie oferuje DoubleClick for Publishers

1. Frequency capping – za tą tajemniczą nazwą kryje się funkcja, która umożliwia wyświetlanie danej reklamy określoną ilość razy. Funkcja ta doskonale sprawdza się w przypadku reklam, których skuteczność chcemy dopiero co przetestować.

2. Sekwencja emisji – bardzo istotną funkcją w DoubleClick for Publishers jest możliwość własnoręcznego zdefiniowania sekwencji wyświetlanych reklam. Dzięki tej funkcji, użytkownik platformy będzie mógł sam decydować, które reklamy będą się wyświetlać w danej kolejności.

3. Targetowanie reklam dla konkretnych internautów – dzięki DoubleClick for Publishers, możliwe jest dopasowanie wyświetlanych reklam do konkretnych, fizycznych internautów. Za pomocą narzędzia możemy sprawić, że konkretna osoba zobaczy na ekranie swojego komputera konkretne reklamy, zdefiniowane rzecz jasna w oparciu o jej preferencje.

DoubleClick for Publishers – podsumowanie

DoubleClick for Publishers jest zaawansowaną platformą, z której powinien korzystać każdy, kto posiada małą firmę, działa na rynku usług reklam internetowych i chce w przyszłości jeszcze więcej zarabiać na reklamach. Dzięki wysokiemu stopniu zaawansowania, możemy w ten sposób za pomocą niewielkich i subtelnych zmian, wpływać na przebieg i skuteczność całych kampanii reklamowych.

Komentarze są wyłączone.